دیجی فایل 2000

  • ۰
  • ۰
میزان

فرمت فایل : word(قابل ویرایش)تعداد صفحات369

فهـرسـت

عنوان&zwnj صفحه
چکیده
مقدمه&zwnj
فصل&zwnj اول&zwnj : کلیات&zwnj
1-1-&zwnj بیان مسئله&zwnj &zwnj 5
2-1ـ اهمیت تحقیق 5
3ـ1ـ اهداف&zwnj تحقیق &zwnj 1
4ـ1ـ فرضیه&zwnj های&zwnj تحقیق&zwnj 11
5ـ1ـ جامعة&zwnj آماری&zwnj 11
6ـ1ـ روش&zwnj تحقیق&zwnj 15
7ـ1ـ تکنیک&zwnj جمع&zwnj آوری&zwnj اطلاعات&zwnj (ابزار پژوهش&zwnj ) 16
8ـ1ـ روش&zwnj تجزیه&zwnj و تحلیل&zwnj اطلاعات&zwnj 16
9ـ1ـ موانع&zwnj تحقیق&zwnj 17
10-1-پیشینه تحقیق 17

11-1- مبانی نظری 18
1-11-1- نظریه جریان دو مرحله ای 18
2-11-1- نظریه استحکام 18
3-11-1- نظریه استفاده- رضایتمندی 18
4-11-1- نظریه سلسله مراتب تأثیرات ارتباطی 19
5-11-1- نظریه پذیرش 19
6-11-1- نظریه انگیزشی 20
7-11-1- نظریه های خصیصه منفرد 20
8-11-1- نظریه شخصیتی چند خصیصه ای 21
9-11-1- نظریه های مخاطب شناسی 22

فصل&zwnj دوم&zwnj : بررسی&zwnj ادبیات&zwnj
بخش&zwnj اول&zwnj :
1ـ1ـ تعریف واژگان&zwnj 28
1ـ1ـ1- مفهوم ارتباط 28
2ـ1ـ1- مفهوم&zwnj ارتباطات 30
3ـ1ـ1- مفهوم&zwnj بازاریابی 31
4ـ1ـ1- مفهوم&zwnj ارتباطات بازاریابی 34
5ـ1ـ1- مفهوم&zwnj مدیریت بازاریابی 34
6ـ1ـ1- مفهوم&zwnj ارتباطات یکپارچه بازاریابی 35 7ـ1ـ1- مفهوم&zwnj رسانه ها 37
8ـ1ـ1- مفهوم&zwnj تبلیغات 38
9ـ1ـ1- مفهوم&zwnj پیشبرد فروش 41
10ـ1ـ1- مفهوم&zwnj فروش مستقیم 43
11 ـ1ـ1- مفهوم&zwnj فروش شخصی 44
12 ـ1-1- مفهوم&zwnj روابط عمومی 44
13 ـ1ـ1- مفهوم&zwnj حمایت مالی 47
14 ـ1ـ1- مفهوم&zwnj فروش رابطه ای 47
بخش&zwnj دوم&zwnj :
1ـ2ـ سیر تحولات بازاریابی 48
2ـ2ـ دوران تکامل مدیریت بازاریابی 55
3ـ2ـ فلسفه های مدیریت بازاریابی 57
1-3ـ2ـ گرایش تولید 60
2-3ـ2ـ گرایش محصول 60
3-3ـ2ـ گرایش فروش 60
4-3ـ2ـ گرایش بازاریابی 61
5-3ـ2ـ گرایش بازاریابی اجتماعی 67
4ـ2ـ تعاریف بازاریابی 68
5ـ2ـ ابعاد تعاریف بازاریابی 70
1-5ـ2ـ نیازها و خواسته ها 71
2-5ـ2ـ مبادله 72
3-5ـ2ـ بازار 72
6ـ2ـ ابعاد گوناگون Marketing 73
1-6ـ2ـ بازارگرایی 73
2-6ـ2ـ بازارشناسی 73
3-6ـ2ـ بازاریابی 74
4-6ـ2ـ بازارسازی 74
5-6ـ2ـ بازارگردی 75
6-6ـ2ـ بازارسنجی 75
7ـ6ـ2ـ بازارداری 79
8ـ6ـ2ـ بازارگرمی 79
9ـ6ـ2ـ بازارگردانی 79
7-2-شش گام برنامه بازاریابی 77
بخش&zwnj سوم:
1ـ3ـ بازاریابی نوین 79
2ـ3ـ ماهیت ارتباطات بازاریابی 84
3-3- مفهوم ارتباطات یکپارچه بازاریابی 87
4-3- فرآیند برنامه ریزی IMC 90
5ـ3ـ اهداف ارتباطات یکپارچه بازاریابی(IMC) 91
6 ـ3ـ فاکتورهای رشدIMC 92
7 ـ3ـ ارتباطات بازاریابی وIMC 93
8 ـ3ـ پنج فاکتور کلیدیIMC 96
9 ـ3ـ اهداف IMC 98
10ـ 3ـ ویژگی های اصلی IMC............................................................................................... 99
11ـ3ـ آمیخته تبلیغات وIMC................................................................................................. 100
12 ـ3ـ به سوی یکپارچگی...................................................................................................... 101
13 ـ3ـ نقش IMC در بازاریابی مدرن(5 گام)........................................................................ 106
14-3-بازاریابی مبتنی بر ارتباطات یکپارچه بازاریابی.............................................................. 107
15 ـ3ـ آینده بازاریابی مبتنی بر IMC......................................................................................113
16 ـ3ـ فرآیند هشت مرحله ای IMC.....................................................................................116
17 ـ3ـ فرآیند IMC (گونرینگ ) ...........................................................................................120
18 ـ3ـ مراحل توسعه IMC....................................................................................................123
19 ـ3ـ موانع موجود بر سر راه اجرای IMC ........................................................................127
20 ـ3ـ مقیاس های تعیین اهداف و اندازه گیری IMC...........................................................131
بخش&zwnj چهارم&zwnj :
1ـ4ـ فرآیند ارتباطات در IMC ...............................................................................................139
1-1ـ4ـ عناصر فرآیند ارتباط........................................................................................139
2-1ـ4ـ مراحل ایجاد ارتباطات اثربخش با مشتریان ...................................................140
3-1ـ4ـ مراحل برنامه ارائه خدمات به مشتریان (9 مرحله )...................................... 147
2ـ4ـ انتخاب رسانه ها .............................................................................................................163
3ـ4ـتبلیغات...............................................................................................................................171
1-3ـ4ـ میزان تبلیغات ............................................................................................... 172
2-3ـ4ـ تعیین اهداف تبلیغات 174
3-3ـ4ـ تعیین بودجه تبلیغات 175
4ـ3ـ4ـ تعیین استراتژی تبلیغات 176
5ـ3ـ4ـ عملکردهای تبلیغات&zwnj 177
6ـ3ـ4ـ ویژگی های ساختار پیام در تبلیغات&zwnj 178
7ـ3ـ4ـ خصوصیات جاذبه ها در تبلیغات&zwnj 179
8ـ3ـ4ـ تبلیغات و آگهی ها 183
9ـ3ـ4ـ گام های اصلی برنامه تبلیغات و آگهی ها 188
10ـ3ـ4ـ تبلیغ شفاهی و رهبران عقاید 194
4ـ4ـ ترویج 206
1-4ـ4ـ عوامل مؤثر در ترکیب ترویج 209
2-4ـ4ـماهیت و اهمیت ترویج 212
3-4ـ4ـ روش های ترویج 212
4-4ـ4ـ ماهیت ابزار های ترویج 214
5-4ـ4ـ عوامل مؤثر در تعیین ترکیب فعالیت های ترویجی 221
5ـ4ـ پیشبرد فروش 224
1-5ـ4ـ تصیمات اصلی در امور پیشبرد فروش 225
6ـ4ـ فاصله بین فروش و بازاریابی 231
7ـ4ـ روابط عمومی بازاریابی 235
1-6ـ4ـ ابزارهای مهم روابط عمومی 238
2-6ـ4ـ مهمترین اقدامات در مورد روابط عمومی .239
3-6ـ4ـ اجرای برنامه روابط عمومی 240
4-6ـ4ـ ارزیابی نتایج روابط عمومی 241
8ـ4ـ حمایت مالی 242

فصل&zwnj سوم&zwnj : روش&zwnj تحقیق&zwnj
1ـ3ـجامعه&zwnj آماری&zwnj .................................................................................................................... 247
2ـ3ـ روش&zwnj و ابزار جمع&zwnj آوری&zwnj اطلاعات&zwnj .................................................................................. 250
3ـ3ـ روش&zwnj تحقیق&zwnj در علوم اجتماعی..................................................................................... 250
1-3-3- روش&zwnj کار در تحقیق&zwnj حاضر ............................................................................ 277
4ـ3ـ اعتبار صوری&zwnj پرسشنامه&zwnj .................................................................................................. 277
5ـ3ـ روش&zwnj تجزیه&zwnj و تحلیل&zwnj اطلاعات&zwnj .................................................................................... 278
6-3- فرضیه&zwnj های&zwnj تحقیق&zwnj ......................................................................................................... 278
7-3- سؤالات&zwnj تحقیق&zwnj .............................................................................................................. 279
فصل&zwnj چهارم&zwnj : یافته&zwnj های&zwnj تحقیق&zwnj
1-4- تجزیه و تحلیل داده های توصیفی ................................................................................ 304

فصل&zwnj پنجم&zwnj : پیشنهادات&zwnj
بخش&zwnj اول&zwnj :
1ـ5ـ خلاصه&zwnj و نتیجه&zwnj گیری&zwnj ................................................................................................... 349 بخش&zwnj دوم:
2ـ5ـ پیشنهادات&zwnj ..................................................................................................................... 358
منابع&zwnj ومأخذ: ..............................................................................................................................362

پیوست&zwnj ....................................................................................................................................369



دریافت‌فایل



لینک منبع و پست :http://campiran.ir/project-109872-%d9%85%db%8c%d8%b2%d8%a7%d9%86-%d8%a2%d8%b4%d9%86%d8%a7%d8%a6%db%8c-%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d9%81%d9%87%d9%88%d9%85-%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%a8%d8%a7%d8%b7/
  • ۹۵/۰۷/۱۲
  • abbas amirinia

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی