
فرمت فایل : word(قابل ویرایش)تعداد صفحات369
فهـرسـت
عنوان&zwnj صفحه
چکیده
مقدمه&zwnj
فصل&zwnj اول&zwnj : کلیات&zwnj
1-1-&zwnj بیان مسئله&zwnj &zwnj 5
2-1ـ اهمیت تحقیق 5
3ـ1ـ اهداف&zwnj تحقیق &zwnj 1
4ـ1ـ فرضیه&zwnj های&zwnj تحقیق&zwnj 11
5ـ1ـ جامعة&zwnj آماری&zwnj 11
6ـ1ـ روش&zwnj تحقیق&zwnj 15
7ـ1ـ تکنیک&zwnj جمع&zwnj آوری&zwnj اطلاعات&zwnj (ابزار پژوهش&zwnj ) 16
8ـ1ـ روش&zwnj تجزیه&zwnj و تحلیل&zwnj اطلاعات&zwnj 16
9ـ1ـ موانع&zwnj تحقیق&zwnj 17
10-1-پیشینه تحقیق 17
11-1- مبانی نظری 18
1-11-1- نظریه جریان دو مرحله ای 18
2-11-1- نظریه استحکام 18
3-11-1- نظریه استفاده- رضایتمندی 18
4-11-1- نظریه سلسله مراتب تأثیرات ارتباطی 19
5-11-1- نظریه پذیرش 19
6-11-1- نظریه انگیزشی 20
7-11-1- نظریه های خصیصه منفرد 20
8-11-1- نظریه شخصیتی چند خصیصه ای 21
9-11-1- نظریه های مخاطب شناسی 22
فصل&zwnj دوم&zwnj : بررسی&zwnj ادبیات&zwnj
بخش&zwnj اول&zwnj :
1ـ1ـ تعریف واژگان&zwnj 28
1ـ1ـ1- مفهوم ارتباط 28
2ـ1ـ1- مفهوم&zwnj ارتباطات 30
3ـ1ـ1- مفهوم&zwnj بازاریابی 31
4ـ1ـ1- مفهوم&zwnj ارتباطات بازاریابی 34
5ـ1ـ1- مفهوم&zwnj مدیریت بازاریابی 34
6ـ1ـ1- مفهوم&zwnj ارتباطات یکپارچه بازاریابی 35 7ـ1ـ1- مفهوم&zwnj رسانه ها 37
8ـ1ـ1- مفهوم&zwnj تبلیغات 38
9ـ1ـ1- مفهوم&zwnj پیشبرد فروش 41
10ـ1ـ1- مفهوم&zwnj فروش مستقیم 43
11 ـ1ـ1- مفهوم&zwnj فروش شخصی 44
12 ـ1-1- مفهوم&zwnj روابط عمومی 44
13 ـ1ـ1- مفهوم&zwnj حمایت مالی 47
14 ـ1ـ1- مفهوم&zwnj فروش رابطه ای 47
بخش&zwnj دوم&zwnj :
1ـ2ـ سیر تحولات بازاریابی 48
2ـ2ـ دوران تکامل مدیریت بازاریابی 55
3ـ2ـ فلسفه های مدیریت بازاریابی 57
1-3ـ2ـ گرایش تولید 60
2-3ـ2ـ گرایش محصول 60
3-3ـ2ـ گرایش فروش 60
4-3ـ2ـ گرایش بازاریابی 61
5-3ـ2ـ گرایش بازاریابی اجتماعی 67
4ـ2ـ تعاریف بازاریابی 68
5ـ2ـ ابعاد تعاریف بازاریابی 70
1-5ـ2ـ نیازها و خواسته ها 71
2-5ـ2ـ مبادله 72
3-5ـ2ـ بازار 72
6ـ2ـ ابعاد گوناگون Marketing 73
1-6ـ2ـ بازارگرایی 73
2-6ـ2ـ بازارشناسی 73
3-6ـ2ـ بازاریابی 74
4-6ـ2ـ بازارسازی 74
5-6ـ2ـ بازارگردی 75
6-6ـ2ـ بازارسنجی 75
7ـ6ـ2ـ بازارداری 79
8ـ6ـ2ـ بازارگرمی 79
9ـ6ـ2ـ بازارگردانی 79
7-2-شش گام برنامه بازاریابی 77
بخش&zwnj سوم:
1ـ3ـ بازاریابی نوین 79
2ـ3ـ ماهیت ارتباطات بازاریابی 84
3-3- مفهوم ارتباطات یکپارچه بازاریابی 87
4-3- فرآیند برنامه ریزی IMC 90
5ـ3ـ اهداف ارتباطات یکپارچه بازاریابی(IMC) 91
6 ـ3ـ فاکتورهای رشدIMC 92
7 ـ3ـ ارتباطات بازاریابی وIMC 93
8 ـ3ـ پنج فاکتور کلیدیIMC 96
9 ـ3ـ اهداف IMC 98
10ـ 3ـ ویژگی های اصلی IMC............................................................................................... 99
11ـ3ـ آمیخته تبلیغات وIMC................................................................................................. 100
12 ـ3ـ به سوی یکپارچگی...................................................................................................... 101
13 ـ3ـ نقش IMC در بازاریابی مدرن(5 گام)........................................................................ 106
14-3-بازاریابی مبتنی بر ارتباطات یکپارچه بازاریابی.............................................................. 107
15 ـ3ـ آینده بازاریابی مبتنی بر IMC......................................................................................113
16 ـ3ـ فرآیند هشت مرحله ای IMC.....................................................................................116
17 ـ3ـ فرآیند IMC (گونرینگ ) ...........................................................................................120
18 ـ3ـ مراحل توسعه IMC....................................................................................................123
19 ـ3ـ موانع موجود بر سر راه اجرای IMC ........................................................................127
20 ـ3ـ مقیاس های تعیین اهداف و اندازه گیری IMC...........................................................131
بخش&zwnj چهارم&zwnj :
1ـ4ـ فرآیند ارتباطات در IMC ...............................................................................................139
1-1ـ4ـ عناصر فرآیند ارتباط........................................................................................139
2-1ـ4ـ مراحل ایجاد ارتباطات اثربخش با مشتریان ...................................................140
3-1ـ4ـ مراحل برنامه ارائه خدمات به مشتریان (9 مرحله )...................................... 147
2ـ4ـ انتخاب رسانه ها .............................................................................................................163
3ـ4ـتبلیغات...............................................................................................................................171
1-3ـ4ـ میزان تبلیغات ............................................................................................... 172
2-3ـ4ـ تعیین اهداف تبلیغات 174
3-3ـ4ـ تعیین بودجه تبلیغات 175
4ـ3ـ4ـ تعیین استراتژی تبلیغات 176
5ـ3ـ4ـ عملکردهای تبلیغات&zwnj 177
6ـ3ـ4ـ ویژگی های ساختار پیام در تبلیغات&zwnj 178
7ـ3ـ4ـ خصوصیات جاذبه ها در تبلیغات&zwnj 179
8ـ3ـ4ـ تبلیغات و آگهی ها 183
9ـ3ـ4ـ گام های اصلی برنامه تبلیغات و آگهی ها 188
10ـ3ـ4ـ تبلیغ شفاهی و رهبران عقاید 194
4ـ4ـ ترویج 206
1-4ـ4ـ عوامل مؤثر در ترکیب ترویج 209
2-4ـ4ـماهیت و اهمیت ترویج 212
3-4ـ4ـ روش های ترویج 212
4-4ـ4ـ ماهیت ابزار های ترویج 214
5-4ـ4ـ عوامل مؤثر در تعیین ترکیب فعالیت های ترویجی 221
5ـ4ـ پیشبرد فروش 224
1-5ـ4ـ تصیمات اصلی در امور پیشبرد فروش 225
6ـ4ـ فاصله بین فروش و بازاریابی 231
7ـ4ـ روابط عمومی بازاریابی 235
1-6ـ4ـ ابزارهای مهم روابط عمومی 238
2-6ـ4ـ مهمترین اقدامات در مورد روابط عمومی .239
3-6ـ4ـ اجرای برنامه روابط عمومی 240
4-6ـ4ـ ارزیابی نتایج روابط عمومی 241
8ـ4ـ حمایت مالی 242
فصل&zwnj سوم&zwnj : روش&zwnj تحقیق&zwnj
1ـ3ـجامعه&zwnj آماری&zwnj .................................................................................................................... 247
2ـ3ـ روش&zwnj و ابزار جمع&zwnj آوری&zwnj اطلاعات&zwnj .................................................................................. 250
3ـ3ـ روش&zwnj تحقیق&zwnj در علوم اجتماعی..................................................................................... 250
1-3-3- روش&zwnj کار در تحقیق&zwnj حاضر ............................................................................ 277
4ـ3ـ اعتبار صوری&zwnj پرسشنامه&zwnj .................................................................................................. 277
5ـ3ـ روش&zwnj تجزیه&zwnj و تحلیل&zwnj اطلاعات&zwnj .................................................................................... 278
6-3- فرضیه&zwnj های&zwnj تحقیق&zwnj ......................................................................................................... 278
7-3- سؤالات&zwnj تحقیق&zwnj .............................................................................................................. 279
فصل&zwnj چهارم&zwnj : یافته&zwnj های&zwnj تحقیق&zwnj
1-4- تجزیه و تحلیل داده های توصیفی ................................................................................ 304
فصل&zwnj پنجم&zwnj : پیشنهادات&zwnj
بخش&zwnj اول&zwnj :
1ـ5ـ خلاصه&zwnj و نتیجه&zwnj گیری&zwnj ................................................................................................... 349 بخش&zwnj دوم:
2ـ5ـ پیشنهادات&zwnj ..................................................................................................................... 358
منابع&zwnj ومأخذ: ..............................................................................................................................362
پیوست&zwnj ....................................................................................................................................369

لینک منبع و پست :http://campiran.ir/project-109872-%d9%85%db%8c%d8%b2%d8%a7%d9%86-%d8%a2%d8%b4%d9%86%d8%a7%d8%a6%db%8c-%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d9%81%d9%87%d9%88%d9%85-%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%a8%d8%a7%d8%b7/
- ۹۵/۰۷/۱۲